5.26.2009

Siti Nikah........


Selamat Pengantin Baru Buat Siti Najiha Yunos@Jiha. Maafkan kami tidak dapat hadir walaupun dah dekat sangat. (kalu xsalah buat Muar, Johor kan?) Dalam 50KM, lebih kurang 1 jam perjalanan dari rumah kami di Melaka. Ada keuzuran dan Rohana ada program di Sekolah@asrama....

Hmm....Kad tak sampai ler, mungkin lambat reply sms dari jiha.

Ini ada sedikit bingkisan buat semua sahabat2 gD.org dari sahabat kita untuk tatapan warga gD.org (Aizzuddin, Wan Zorah dan Hasif. Oh, terlupa...Babypun ada ikut sama. InsyaAllah bulan september katanya akan menambah ahli keluarga)

Pengantin bersemayam di atas pelamin indah

Buat Najiha & Suami (Shairul Naeme) Moga berbahagia dan berkekalan ke Syurga.

Senyuman Sang ibu dan bakal ummi mithali.....

Selepas ni 2-3 sahabat akan menamatkan zaman bujang.. Pendekar laut Utara: aku cuba mai, jika ada rezki. Gengster KL (kok lanas) : jgn penyepak aku kalu aku xdapat gi sana yer....

p/s : Saya dulu satu kumpulan tutorial dengan jiha di asasi (kami sains fizikal, kumpulan Q). Kebetulan Lab kimia kami duduk bertentangan.. Hehehe... Ingat lagi. Rosmaini Firdaus & Siti Zaharah@caah pun satu kumpulan gak.... Fir ko ingat dak????

Siti Zaharah Tumiran dan Siti Nurbaya bukan yer... Diorang kumpulan hayat..

2 ulasan:

Firdaus on 12:24 PG berkata...

ingat... ingat..

Janshah on 11:39 PG berkata...

mesti ingatkan!!! HEHE..selamat berbahagia.
p/s: fir, ko bila pilak

Catat Ulasan

Blog Widget by LinkWithin
 

Di Sini Kita Bermula.... Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino